אם אתם מרגישים שהמשרד שלכם אפור ואתם רוצים להפיח בו חיים אבל לא יודעים איך
אם אתם רוצים משרד מעוצב מגניב ואין לכם זמן להתעסק עם זה
אם אתם רוצים שהמשרד יהיה מקום שכיף ונעים להיות בו
אם אתם מבינים שעיצוב הוא תנאי הכרחי ליצירת תרבות ארגונית חיובית
אם אתם רוצים משרד שהתכנון הפנימי שלו מותאם בדיוק לסגנון העבודה שלכם
כנראה שאתם מבינים שאתם חייבים עיצוב למשרד שלכם.
עיצוב שיהפוך את המשרד ממקום שאפשר לעבוד בו למקום שרוצים לעבוד בו ומרגיש כמו בבית.
> למי שמבין שעיצוב המשרד הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג החברה
> למי שרוצה עובדים שבוחרים לעבוד מהמשרד ולא רק מהבית
> מי שמבין שתכנון ועיצוב נכון של המשרד יגדיל את תפוקת העובדים
> מי שרוצה לעודד את היצירתיות והחדשנות של העובדים
> מי שרוצה להגדיל את נאמנות הלקוחות והעובדים למותג החברה
> מי שרוצה עובדים שמרגישים שמשקיעים ברווחה שלהם
> דיאגרמה לתהליך
> ביצוע מדידות לחלל הקיים
> איסוף מידע ובניית פרוגרמה תכנונית
> תכנון יועצים חיצוניים
> בניית קונספט עיצובי ולוח השראה
> בחירה בין תכנית חלופות העמדה
> בניית תכנית תלת מימד
> בחירת חומרים וריהוט
> פיקוח בזמן ביצוע
> התקנות ריהוט, תאורה ואקססוריז
> מסירת מפתח וצילומים
אני שרה איגר, בוגרת שנקר בפקולטה להנדסת תעשיה וניהול וHIT בפקולטה לעיצוב פנים.
בעלת ניסיון של 1,500 מ"ר במגזר המסחרי, עיצוב משרדים, בתים צמודי קרקע ודירות.
לאחר שינוי מסלול קרירה מעבודה בתחום ההייטק ושהייה רבה בין קירות לבנים, הגעתי לתחום העיצוב בכמיהה להתעסק באסתטיקה ויופי.
שילוב שני התחומים שמהם אני מגיעה יצר אצלי את התשוקה ליצור לעובדים את חלל העבודה המושלם שירגש אותם וימלא אותם בהשראה ואנרגיה גבוהה של עשיה ויוזמה.
אני פונה ללקוחות שרוצים משרד שמדבר את הסגנון שלהם, שמבינים שהעובדים הם המנוע להמשכיות החברה וכמה חשוב להשקיע בהם, שמרגישים איך העיצוב משנה את הרוח והאווירה בתוך הארגון. שרוצים לקחת את החברה שלהם צעד אחד קדימה ולא להתפשר על נראות המשרד, שרוצים אוירה נעימה ומזמינה שתייצר עובדים פרודוקטיביים ונינוחים.
יחד נמפה את הצרכים שלכם ונגדיר את איך משרד החלומות שלכם יראה, ואיך באמצעות העיצוב אוכל להעניק לחברה את התשתית הטובה ביותר להתפתחות בכיוון הייעודי לה.
בתהליך מסודר ומובנה, קפדני ולא מתפשר, ביחד, ברוגע ובחיוך נצא למסע מרגש ומעורר.
תהליך עיצוב משרד הוא תהליך ארוך ומצריך מחשבה.
על החלק הזה אני אחראית וההחלטות שיש לבצע יחד יועלו בפגישות מרוכזות, יזומות וקבועות מראש – פרונטליות או בזום להחלטתכם.
לאחר מס' פרויקטים בשלט רחוק עבור לקוחות יש לי את היכולת המערכתית להוציא לפועל את הפרויקט בזמן קצר ומינימום התעסקות מהצד שלכם.
ימי רכישות יכולים להתבצע על ידי בלבד לאחר קביעת תקציב מראש.
המעורבות שלכם תהיה להחלטתכם ע"י שליחת נציג מטעם החברה או לחילופין אוכל לבחור את הפריטים בעצמי לאחר שנגבש את הקונספט העיצובי.
בהחלט, חלק נכבד מתהליך העיצוב נמצא בניתוח חלופות העמדה, כלומר תכנון עמדות העבודה – לכל תכנית יש את היתרונות והחסרונות שלה וניתן את הדעת על כל הגורמים המשפיעים בכל חלופה וחלופה.
חלק מהחסרונות של עבודה בשיטה ההיברידית היא קושי ליצור מחוברות לארגון.
משרד מעוצב יתרום ליצור תחושת ערך ושייכות אצל העובד שהם אחד הקריטריונים החשובים ביותר לעובד מרוצה ונאמן שמרגיש שמשקיעים בו.
בוודאי, זהו חיסרון נוסף ומוכר של עבודה בשיטה ההיברידית – יצירת קשרים בין אישיים בתוך הארגון.
על ידי תכנון חללים לגיבוש העובדים, פינות אלטרנטיביות למפגשים אקראיים בין העובדים שהוכחו כמשפיעות על חדשנות ותפוקת העובדים ניצור מרקם חברתי חזק יותר בתוך הארגון.
התחום הזה לגמרי נתון להחלטתכם.
מניסיוני תמיד טוב להקשיב למה שיש לעובדים לומר, לא תמיד אפשר לראות הכל מעמדות הניהול.
חלק מהמטרות של עיצוב המשרד הוא לדאוג לרווחת העובדים, שיתוף בתהליך יכול בהחלט לחבר אותם למטרות הארגון ולהעצים את תחושת המשמעות של העובדים.
עיצוב חלל העבודה אינו עוסק רק ביצירת מרחב יפה ומזמין, הוא אמור להניע את העובדים ולהרים את תפוקת העסק, לשמור על ערכי הליבה המאפיינים את הארגון, לספר את הסיפור של המותג ולחזק אותו, לחבר את העובדים לתחושת שייכות וליצור עבורם מרחב נעים שירגיש כמו בית.
אתם תביאו את המשרד ואני אדאג לספר דרכו את הסיפור שלכם.
שרה איגר
WhatsApp us